Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 23, 2009

MINYAK SENYONYONG...7 JAN 05


Ni plak coretan sejarah dari sahabat i momay...dier lak tolong citerkan apa yg terjadi kat i...

"merujuk kat tajuk kat atas.. tadi ader la org yg berkait rapat dgn benda tu call aku.. dia cakap kat aku tetiba jek dia rasa cam horror lak dok kat pudu (dia ada kat pudu time tu tgh tunggu bas nak balik kg dier... )aku tanya naper? pehtu dia cakap la ader drebar bas kat situ kasi no pon kat dier.. pehtu waktu sampai kat lrt putra pon ader pak gad yg jaga tpt org kuar pakai monhtly card tuh tego dia tanya cikgu dah nak balik ker..yg kesah drebar bas tu sbb drebar bas tu ngan kawan dier dok pandang2 dia sampai dia naik "seram" & teruih call aku konon2 nak kaver line la.. huhuuhuhu......memang kalau kita nak insap tuh mmg ada je la halangan nyeh.. cam yg aku cakap kat dia.. lagi nak insap lagi la kita diduga ngan perkara yg kita nak insap tu.. nak tgk la kesungguhan kita tu kat mana kan... huhuhuuh..."

hehe...ntahla...zaman kekanak i...bila ingat balik...menarik gak...

No comments: