Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 23, 2009

CORETAN SEJARAH...5 JAN 05


Inilah my first post i ke dalam blog...hehehe

"Assalamualaikum bebeh bebeh....hehehe..aku baru jer nak try coret2 kat lam blog nih...meh aku citer aper yg bakal dan dah terjadi dan akan aku lakukan pada hari ini....pagi nih aku datang jer opis aku rasa nak muntah...terpaksa lah si pau pakwe lamer aku tuh bertanyer dengan concernnyer aku kenapa...lepaih jer aku ceting ngan dier aku sambung lak ceting ngan member smapk aku plak...dier suh aku makan asam la plak...tp aku tatau plak kat maner nak carik...disebabkan itu, aku mkn jerla muruku yg sememangnyer setia ader kat atas meja aku nih...selepas itu...tetiba en jamal kesayanganku itu pon masuk lah ke dalam bilik nih dan menuduh aku dtg lambat ke opis...terpaksa la bertekak jap ngan dier..hj kesanyang aku lak kene gi meeting...dier ajak aku gi sekalik tp aku malaih...nih en jamal ajak lak aku p ospital lawat org...mak pn fuziani payphone dulu tuh kene cancer...aku nak gi ker tanak...tgk ler cemaner kang...aku tgh carik mood sebenanyer nih cemaner nak develop course baru nih...tapi mood tu tak sampai lagik...ptg kang lak aku ader appointment ngan hj lan kesayangan leli plak...so..tokleh la aku nak lari...so...kesimpulannya keje aku pada hari ini ialah develop course baru disamping keje2 sampingan lain....dah aku tak sabo nak tunggu kol 530 nak balik ke umah aku yg aman damai dan penuh ngan ketenangan dan keceriaan bersama budak2 yg seotak ngan aku nih....
insaflah wahai umat...ucapkanlah dua kalimat....dan bersyukur....... deqno"


detail betul citer i kan....

No comments: