Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 23, 2009

KOMEN SEORANG SAHABAT...5 JAN 05


Ni la komen salah sorang sahabat kesayangan i...

"seorang lagi kawan aku nih... aku tak tahu la apa masalah dia.. rasa-rasanya dia ni tak pernah nak citer masalah dia kat aku... bak kata scully.. budak nih kalu ada masalah dia akan bercerita sambil gelak ketawa (tak tahu la tu masalah ke aper ker).. kalu citer pasal benda lawak lagi ler dier nyer ketawa tuh melampau2.. apa2pun kalu tadek dier kat umah tu sumer org rasa tak lengkap plaks.. cewwaaahhhh.. huhuhuhuh.. ok, berbalik pada budak nih.. tak tahu la dia ni btol2 'insap' ker atau nak sahut cabaran kitorang jek (yg pasti kesan sampingan minyak senyonyong dia tuh masih blom abih)... tapi kalu insap pon.. jgn ler teruih sampai putuskan semua hubungan (unless sumer hubungan tu mmg tak mungkin terjadi...) tapi bila dia kuar statement nak tunggu aku kawen dulu pehtu nak jadik madu aku tuh.. teruih aku terdiam... malaih nak cakap aper dah... muahahahhahaha....."

alhamdulillah...keinsafan i telah benar2 direalisasikan pada tahun ini 2009...selepas 4 tahun dari coretan sahabatku leli...insyaallah...apa yg i impikan akan cuba direlisasikan...bukan i tak citer masalah...cuma i citer masalah tu dalam bentuk yang menggembirakan...tu je...

No comments: