Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 23, 2009

ADIK AKU EKSIDEN....6 JAN 05


Satu lagi coretan sejarah ketika adik i eksiden...

"Assalamualaikum untuk hari ini....Sian cik Momay yg asik la bz memanjang...Cik Farah dah lepas zaman bz nyer...tp masih menjadi pekerja yg berdedikasi utk pergi bekerja...aku???hehehaku tetap aku...Pagi tadik aku p clickers kat Kelana Jaya tuh...aku gi check diprang nyer akaun....sian diorang...reconcile punyer reconcile ader byk yg unreconcile...jadik esok aku harus meneruskan perjuangan untuk membantu mereka me reconcilekan akaun diorang....unit finance selangor pon dtg untuk menolong aku dan en. jamal tambahan pulak si audit tgh memekik2 kuirinyer....aku ingat nak la mkn tghari ngan si momay n yan...tp di sebabkan aku dibelanja oleh org clickers tuh tak jadik la aku lunch ngan member aku yg ayu 2 orang tuh....maser aku tgh meeting dan me reconcile, tetiba adik aku tepon kater dier accident....moto dier langgo keter..ikut kater dier, keter tu yg salah tak bg signal...so...adik aku???patahlah tgnnyer dan aper tah jadik kat kaki dier.....mc la dier sebulan....aper yg aku banggakan....kawan2 aku sungguhlah mengambil berat ttg keselamatan adik aku nih....seboklah diorang memesej(fara, momay, helmi, gus, ijan, member2 aku di smap dan memember aku yg lain kat ym tuh) dan menelefon(fara, leli, ina dan yati)...dan disebabkan ada call "orang tuh" yang tak diangkat...makanyer dier telah mencari(call) di satu TTC untuk mancari aku...terharu la aku ini....dan seperti biasa...soalan2 yg mereka ajukan tak dapat lah aku jawab dgn tepat kerana kurangnya informasi....jadi, esok aku akan balik lah ke kampung untuk melihat situasi sebenonyer supaya aku boleh inpomkan kepada kawan2 aku ini....begitulah citer aku untuk ari nih...so waktu keje pon dah abih aku nak berangkat balik la...esok aku kene tgk balik akaun kedai TMNet tu supaya takder ajaran sesat yg berlaku dan diamlah orang2 audit itu......wassalam"

So, lepas eksiden tu...adik i telah bertekad beli kereta...sampai skang tangan dia still ada rasa sakit2 lagi...tapi apa-apa pun...adik i yg nih telah pun selamat diijabkabulkan pada 18 Jul 2008...

No comments: