Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 27, 2011

KAK TIHAH....


Pada suatu hari, saya telah menunjukkan gambar anak saudara saya pada hari dia dilahirkan kepada suami saya....suami saya pun berkata..."eh...bila pula Aaisyah ambil gambar ini??"...saya sudah tahu suami saya tertipu...huhu...saya pun menjawab..."ini gambar Fatihah la"...kesimpulanya...rupa seorang bayi ketika lahir adalah lebih kurang sama sahaja...tambahan pula dari keluarga yang sama...

Yang ini Aaisyah....
Ini pula Kak Tihah nya....walaupun Kak Tihah nya adalah seorang yang ganas, namun dia mempunyai hati yang lembut dan bertanggungjawab untuk menjaga sepupunya Aaisyah...dodoian K. Tihah untuk menidurkan Aaisyah...."dudududududu"...sambil menepuk-nepuk paha Aaisyah....

Hari ini terasa seperti ingin berbahasa baku pula...teringat ketika zaman persekolahan...di dalam kelas Bahasa Malaysia...huhu

No comments: