Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, April 02, 2009

LAGI KOMEN2 SAHABAT TERSAYANG - FRIENDSTER



Tetiba terasa nak letak lagi komen2 member2 tersayang tentang diri i....hehehe....luv u my friends....

Komen 1:-dr cik Momay....
deqno??...oohhh....undescribable..unpredictable....unforgetable..aaaaaa...sume yg able able tu ko laaa...

Komen 2:- dr Ijan Hany SMAPK
deqnor yg kecil molek..hehe..apa nak cakap pasal deq nor yer..kejap jer kita rapat, 2 tahun jer kat smap..and then lost contact,sampai la tak pernah bersua muka..tapi deq nor kata dia makin comel,,kuikuikui...tapi dia mmg comel pun pun..(kene mintak pizza nih)orgnya jer kecik tapi dia seorang yg berjiwa besar..lecturer tu sekarang,jgn main2..hehe..oklah deqnor hopefully lepas nih takderlah lost contact lagi..bye...

Komen 3:- dr Faiz SMAPK
Ramadhan Kareem my dear friend..woit!!lama tak jumpa...once, u r my teacher..never forget that.faiz la deqno...dok depan tu hah dalam kelas..miss u...

Komen 4:- dr Cik Aaa (mcm tokleh caya je komen dier ni)
deqno, ko mmg cun melecun..diperakui & disahkan oleh SIRIM..

Komen 5:- dr my colleague kat opis, Nik Leen
Cik Fiza..~ Lalala..~Saje bagi comment kt cik fiza.. cam sesuai jee tweety bird dgn cik fiza.. dedua kecit.. hehehe..


Komen 6:- dr Hanny Taayah-SMAPK
Hai...cik kak...lama gile dah tak jumpa die nih...ada la 7 tahun kot...dulu die ni satu sekolah dari form 1 sampai le form 5...dari Taayah sampaila SMAPK....download le gamba terbaru..bole gak tengok cik kak yang comei nih....

Komen 7:- hebat dr Leli
deqno!!!! deqno!!!! oohh adik nur ku sayang.. ahaks... hehe....deqno.. aku kenai ngan dier nih sejak form one lagi.. sesama kat skulah ta'ayah.. tapi kelaih sebelah seblah la.. form 2... baru aku nak kenal saper dier sebenarnyeh dgn lebih rapat sbb dia jadik adik angkat baru utk akak angkat aku!!!! hehehe.. bermula lah episod per'madu'an aku dan deqno nih.... part nih bkn salah deqno la. so aku tak de la nak gaduh2 pasal akak angkat aku ngan dier kan.. berbaik2 jek kan ke elok... pehtu.. form 3.. dapat dok sekelas.. baik gitu2 jek lagi.. time form 4.. kitorang berpisah.. sbb deqno nih pandai kan.. dier dapat ler ke smap kajang.. aku lak ke sek teknik jek... kemudian.. agaknyeh jodoh kitorang nih kuat kan... tiba2 aku bertemu semula ngan minah nih kat depan pintu lif nak naik ostel kat mmu melaka pda hari pendaftaran kitorang ke.. terkezut aku sbb yer la kan.. ngatkan dia nih pi masuk uia ker, pi mesir ker.. nih masuk mmu.. dasat2.... sejak saat itu aku da dier menjadi kroni yg baik sehingga ke saat ini.. ada la dekat 4-5 thn dah...setelah itu bermulalah pulak episod indah aku dan dirinya.. ahaks... jiwang seyyhhh malam nih.. sorik ek.. anyway.. tahun nih.. genap lah 10 tahun aku mengenali deqno nih.. aduhai.. lama nyeh.. deqno lah segalanya.. ahaks.. muahs muahhss.. pada deqno nih la aku byk citer problemas aku... dia byk la gak tau citer2 sensasi aku.. tapi jgn saper berani korek la.. dia takkan bitau punyer.. hehhe.. sbb tu la aku sayang kat dier nih ha.. heheh.. pehtu minah nih.. comel lote jek (peh ni banjer aku pizza keyh)... saper tgk pong berkenan.. (promote promote) hehe.. susah nak diskeraib dier nih.. cuma yg aku tau aku sayang jek la kat dier.. dier la kawan, dier la kroni, dier la akak, dier la adik, dier la bank, dier la ceti, dier la kaunselor, dier lah problem solver.. dier la sumer nyeh.. muahhhhsssssssss :x



No comments: